Diety

Dbamy o to, aby dostarczane przez nas posiłki były nie tylko smaczne i zbilansowane ale także różnorodne. Pakujemy je w jednorazowe opakowania i dostarczamy do naszych Klientów o uzgodnionej porze. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi dietami.

Nie wiesz którą dietę wybrać? Zapytaj naszego dietetyka: 22 730 00 69 

Dieta niskokaloryczna
(1000 / 1200 / 1500 / 1800 / 2000 / 2200 / 2500 kcal)
Opiera się na założeniu zmniejszenia dziennej dawki kalorii aby uzyskać ujemny bilans energetyczny. W diecie wykorzystywane są produkty mleczne, drób oraz duże ilości warzyw i owoców przy jednoczesnym ograniczeniu czerwonego mięsa, tłustych serów oraz słodzonych napojów. Dieta jest bezpieczna i dostarcza organizmowi wszystkich niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania pierwiastków.

Dieta Wegetariańska
(1000 / 1200 / 1500 / 1800 / 2000 / 2200 kcal)
Jest to dieta w której z menu wyłączono wszelkie gatunki mięsa i ryb. Aby organizm nie odczuwał deficytu białka, intensywnie uzupełniamy ją o produkty otrzymane z roślin strączkowych, takich jak ciecierzyca, soja czy soczewica. Dieta wegetariańska jest bogata w witaminy z grupy B oraz błonnik, który reguluje pracę układu pokarmowego. Odchudzanie z użyciem naszej diety wegetariańskiej obfituje w nienasycone kwasy tłuszczowe, które są szczególnie ważne dla osób z różnego rodzaju schorzeniami kardiologicznymi.

Dieta Wegetariańska + Ryby
(1000 / 1200 / 1500 / 1800 / 2000 / 2200 kcal)
Jak sama nazwa wskazuje jest to dieta opierająca się na zasadach diety wegetariańskiej, którą dodatkowo wzbogaciliśmy o ryby. Ryby jako źródło pełnowartościowego białka, wielonienasyconych kwasów tłuszczowych z rodziny omega-3, a także jodu oraz wielu witamin doskonale uzupełniają dietę. Warto pamiętać, że regularne spożywanie ryb ma dobry wpływ na pamięć i układ krążenia, zmniejsza też ryzyko zawału serca. Poprawia wygląd skóry, włosów i paznokci oraz reguluje pracę hormonów.

Dieta Bezglutenowa
(1000 / 1500 kcal)
Jest niskokaloryczną dietą,opartą na produktach bezglutenowych. Kierujemy ją przede wszystkim do osób, które z różnych przyczyn, w tym zdrowotnych powinny zmniejszyć spożycie glutenu. Dieta może okazać się też pomocna w przypadku niektórych chorób autoimmunologicznych. W diecie ograniczane są produkty będące źródłem glutenu, takie jak pszenica, jęczmień czy żyto. W ich miejsce stosujemy bezglutenowe odpowiedniki bazujące na ryżu, gryce, amarantusie czy chociażby kukurydzy. Pomimo ogromnej dbałości o odseparowanie procesów technologicznych przygotowania posiłków diety bezglutenowej oraz utrzymywania wysokiej świadomości naszych kucharzy, może pojawić się prawdopodobieństwo wystąpienia śladowych ilości glutenu w niektórych posiłkach. Dlatego też nie rekomendujemy tej diety w przypadku silnej alergii pokarmowej na gluten czy celiakii.

Dieta Bezlaktozowa
(1000 / 1500 kcal)
Specjalistyczna dieta polecana osobom które nie trawią cukru znajdującego się w produktach mlecznych. Stosowanie jej łagodzi objawy nietolerancji pokarmowej i prowadzi do eliminacji dolegliwości trawiennych takich jak wzdęcia, bóle brzucha czy uczucie ciężkości. W naszym menu wykorzystujemy roślinne substytuty nabiału (mleko roślinne, tofu etc.) oraz nabiał bezlaktozowy. Warto podkreślić, że dzięki takiemu doborowi produktów opracowane przez naszych dietetyków jadłospisy nie ograniczają występowania białek mleka.

Dieta Bez Glutenu i Laktozy
(1000 / 1500 kcal)
Przeznaczona jest dla osób ze szczególną wrażliwością na występowanie glutenu oraz laktozy w pożywieniu. Łączy założenia diety bezglutenowej i bezlaktozowej ograniczając produkty zawierające te alergeny w swoim składzie. W naszym menu wykorzystujemy ich zamienniki, takie jak zboża naturalnie bezglutenowe (gryka, kukurydza, ryż, itd.), roślinne substytuty nabiału (mleko roślinne, tofu, itd.) oraz nabiał bezlaktozowy. Dieta bezglutenowa i bezlaktozowa często nazywana jest remedium na choroby cywilizacyjne i znajduje swoje zastosowanie między innymi w przypadku chorób autoimmunologicznych.


Dieta Montignaca
(1200 / 1500 / 2000 kcal)
W diecie tej większy nacisk położony jest na rodzaj produktów, a nie na ich kaloryczność. Stosujemy w niej produkty z niskim indeksem glikemicznym (IG). Obfituje ona w produkty żywnościowe występujące w naturalnej postaci, które mają niższy indeks glikemiczny w porównaniu z produktami poddanymi obróbce kulinarnej. W diecie Montignaca większy nacisk kładzie się na odpowiednio skomponowane menu niż na ilość kalorii.

Dieta dla Diabetyka
(1200 / 1500 / 2000 kcal)
U cukrzyków dieta jest jednym z najistotniejszych elementów gwarantujących osiągnięcie właściwych wyników leczenia. Pozwala w dużym stopniu regulować poziom cukru we krwi. Dieta dla diabetyków umożliwia osiągnięcie właściwej masy ciała, dzięki czemu zmniejsza się ryzyko powikłań chorobowych. Z diety eliminujemy potrawy tłuste i ciężkostrawne oraz ograniczamy zawartość węglowodanów przy jednoczesnym dostarczeniu odpowiedniej ilości składników odżywczych, których zastosowanie ma na celu uniknięcie suplementacji witaminowo-mineralnej. Dietę można traktować jako element odchudzania lub jako dietę podtrzymującą osiągniętą już wagę.


Dieta Antycellulitowa
Dieta antycellulitowa to sposób na wygładzone i ujędrnione ciało. W diecie stosujemy różnorodne produkty o wysokiej wartości odżywczej, takie jak chudy nabiał i mięso, produkty zbożowe bogate w błonnik pokarmowy i inne produkty, przyspieszające przemianę materii. Z diety antycellulitowej eliminowane są natomiast tłuste i ostro przyprawione potrawy, sprzyjające gromadzeniu się wody w organizmie. W menu znajdują się także produkty działające moczopędnie. Zapobiega to powstawaniu pomarańczowej skórki. Ze względu na dużą zawartość potasu, dieta działa także przeciwobrzękowo.


Dieta Sportowa
(2200 / 2500 kcal)
Została stworzona z myślą o osobach, dla których istotną częścią życia jest duża aktywność fizyczna. Posiłki charakteryzują się podwyższoną zawartością białka oraz węglowodanów złożonych. Główne źródło białka stanowi chude mięso oraz zróżnicowane produkty roślinne. Ograniczenie tłuszczów zwierzęcych pozwala na osiągnięcie optymalnych rezultatów u osób aktywnych fizycznie realizujących dietę redukcyjną, jak i u osób dążących do zwiększenia beztłuszczowej masy ciała. W diecie ograniczone zostały produkty zawierające duże ilości glutenu, co może korzystnie wpływać na wzrost transportu tlenu do mięśni, a co za tym idzie – wydajności podczas treningów. Ze względu na dużą różnorodność stosowanych produktów, oferowana przez nas dieta stanowi doskonałą alternatywę dla tradycyjnych, monotonnych diet sportowych.